Blogroll

dinsdag 22 juli 2014

It's getting hot












                                                                             Topje: H&M, Rok: Forever 21, Ketting: Bella Move
                                                                                          Handtas: Essentiel, Oorbellen: Chamyr

Oh yessssss, it's getting hot in Belgium!  En ik geef het toe, ik ben dan zo één van die mensen die klaagt over het te warm weer ( maar vanaf nu niet meer, beloofd). Mijn favoriete bezigheid in de zomer? Alle pop-up barretjes afgaan, ijsjes en cocktails proeven en vooral genieten van NIETS doen. Tijdens een hittegolf basics dragen is easy maar vandaag mag het net iets meer zijn. 

Dat roos mijn lievelingskleur is ( denk ik?) wel duidelijk. Vandaag kies ik voor mijn lange rok. Verrassend genoeg niet te warm voor dit tropisch weer. Het komt van Forever 21 en voelt super licht aan. De split maakt het nog minder zwaar. Laat de wind maar komen! De handtas komt van Essentiel ( ik geraak verslaafd!). Tijdens een dagje Maasmechelen heb ik deze nog kunnen kopen voor 40 euro. Een outlet store met solden, dé aanrader om toch nog leuke dingen te spotten.

Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe ketting van Bella Move.  Het geeft aan mijn outfit extra kleur en de pareltjes zijn ook helemaal mijn ding. Je kan deze ketting op 2 verschillende manieren dragen. Ik kies liever voor de kant zonder diamantjes maar voor zij die graag meer bling bling willen, it's possible ! Check zeker eens de website www.bellamove.be voor nog veel meer mooie juweeltjes en geplande homeparty's. Nu vind je alles aan de helft van de prijs ( OH YEAH)!!

XOXO,

Julie





1 opmerking: