Blogroll

vrijdag 2 mei 2014

Event 30 april: Hello summer, hello Maurice!









Hellooooo! Woensdag kreeg ik de kans om naar Veronique Leysen haar showroom te gaan in Antwerpen. In een oud kantoor zag ik super veel artistieke mensen die allemaal jong zijn, ambitie hebben en vooral bezig zijn met hun eigen uniek project. Ook Veronique is bezig met haar nieuwe Maurice zomercollectie. Voor diegene die het nog niet kent. Dat is het breilabel dat Veronique een tijd geleden opstartte. Ik ben fan en iedereen daar aanwezig ook. Hoe ik dat weet? Ik mocht alle aanwezigen samen met een vriendin interviewen ( SPANNEND) !!

Ik moet toegeven. Als ik denk aan mutsen en sjaals, komt ook niet meteen " zomer " in mij op. Toch was ik helemaal verkocht toen ik de zomercollectie zag liggen. Dat komt waarschijnlijk ook wel door de verrassende vintage setting. Mijn favoriet stuk van de collectie is het kraagje. Super leuk om te combineren bij een een bloesje of een kleedje zonder bandjes. De mutsen zitten ook super goed en voelen totaal niet warm aan. Als je houdt van mutsen moet je dus niet bang zijn dat je in de zomer je favoriet accessoire in de kast moet laten.  De mutsen van Maurice hebben allemaal een leuk detail zoals een gouden randje en de X. Ik hou héél veel van unieke stukken en die vind je zeker wel in deze collectie. Elke jongen zou verplicht het strikje moeten dragen waar Thomas Vanderveken ook helemaal van weg is. Check het allemaal zeker eens op mauriceknitwear.com! 
Photos by: Damon de Backer

XOXO

Julie


2 opmerkingen: