Blogroll

zondag 4 mei 2014

Love is essentiel // Tiany Kiriloff











Hip hoi, hier ben ik weer met een nieuw blogbericht. Hartjes hartjes hartjes voor de nieuwe collectie van Tiany Kiriloff voor Essentiel. Ik loop al eens vaker voorbij Essentiel in Antwerpen en telkens zie ik de mooiste kledingstukken in de etalage hangen. Essentiel is écht mijn winkel, ook al kan ik me maar 1 kledingstuk in de maand veroorloven. Zoveel kleur, leuke prints en nu heeft dus ook de fashiongoeroe Tiany Kiriloff een nieuwe collectie uitgebracht voor zowel volwassenen als kinderen. Welcome to kiriland? Graag!

Uit een hele hoop kledingstukken kies ik het hartjes bloesje van de collectie. Het valt op en past super leuk op een jeans ( casual for the win !! ) of een kleurrijk rokje. Oorspronkelijk hoort er ook nog een broek bij in dezelfde stof. Ik was helemaal overtuigd dat het mij ook zo mooi zou staan als op de voorgestelde foto maar helaas ... Bij mij krijgt het al snel een pyjama effect. Jammer voor mij maar misschien staat het jou wel?

Ik kies er dus voor om mijn nieuwe aankoop te combineren met een gescheurde jeans. Waar ik btw ondertussen al 1000 keer de opmerking " oei, uw broek is kapot"  voor te horen heb gekregen. Ik twijfelde tussen mijn roze Nike schoenen maar koos dan toch voor mijn sandalen met hak. Ik vind dat het dat net iets chiquer maakt. Probeer trouwens ook zeker eens een trui rond je middel te knopen. Wat vroeger een NO GO was, is nu terug helemaal in! Photos by Lana Mortelmans

XOXO

Julie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten