Blogroll

donderdag 22 mei 2014

Sparkle thursday









Olaaaa, tijd voor een nieuw blogbericht. Ik zit weer in de fase van constante shopverslaving, maar echt constant. Zo dat moment waarop je naar een winkel gaat, met een koopje naar buiten komt en gewoon stiekem meteen weer naar binnen wil lopen omdat je nog véél meer hebt gezien. Ik ben dan zo iemand die naar huis gaat, snel mijn lijstje aanvul met extra items en daar dan ook heel de tijd mee bezig ben tot ik het in mijn kast heb liggen. ( symptomen van verslaving, i know)

Vandaag is het lekker warm, de zon schijnt én doen we nog eens van casual. Ik draag super graag mijn lichte boyfriend jeans. Ik kocht het vorig jaar in Zara. In dat jaar stierf mijn oma die ook hield van shoppen. Tijdens de winter naaide ik een stukje van haar rok in het gat in mijn broek, maar nu in de lente is het terug blote knieën tijd.  Om het een beetje simpel te houden koos ik voor een wit topje en een zwarte blazer. Allebei van H&M, dan ook dé plek om basics te kopen. Toch probeer ik altijd iets van een eyecatcher in mijn outfit te steken en dat doe ik vandaag met mijn gloednieuwe espadrilles. Mijn eerste paar espadrilles ooit. De extra portie glitter maakt het voor mij helemaal af, gewoon omdat glitter geweldig is ( of dat vind ik toch!) Ik kocht ze voor 60 euro in Bent. Photos by Stefanie Lambrechts

Leave a little sparkle wherever you go!

XOXO,

Julie



1 opmerking: